mandag den 22. juli 2013

Mit allerførste halvmarathon!

Yes jeg gjorde det! 

I lørdags kom jeg endelig ud på de 21.1 kms løbetur. 
Efter en let morgenmad (1 dl laktosefri youghurt med havregryn og sukker) startede jeg på første runde af 10 km, hvorefter min far stødte til på den sidste runde. 
Mine ben var gode og fløj bare derud af. Det var egentlig først de sidste 3 km at jeg kunne mærke ømheden og trætheden i mine ben. 
En hel fantastisk følelse da jeg kom i mål! 

Resten af dagen kunne jeg godt mærke at kroppen var brugt, så lå på sofaen og så Touren resten af dagen. Jeg spiste en del små mellemmåltider mellem hovedmåltiderne. Lige efter løbet spiste jeg spejleæg med kartofler og bacon på panden. Mine mellemmåltider var feks mandler og rosiner, smoothie af blåbær og banan eller gulerodsstænger.

I går havde vi gæster, så der blev depoterne fyldt op med ene lækre madvarer. 
Her ses friske pil-selv rejer, som vi spiste i solen på terrassen. 
- hjemmebagt speltflutes med solsikkekerner og smør blev serveret dertil.

En dejlig aften og en en dejlig følelse af at være i god form. Nu kan det officielle halvmarathon d.15. september bare komme an...

God dag:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar