fredag den 12. juli 2013

Personlig træning og carpaccio

Startede dagen med en rød smoothie:


Ingredienser
- 1 banan
- 1 stor håndfuld frosne blåbær
- 1/2 tsk vanilie (øko urtekram)
- 1 dl laktosefri youghurt eller mælk, alt efter hvor tynd den skal være.

Blendes og nydes med det samme.
Jeg dryssede lidt speltflager på til sidst, som knaser dejligt.

Derefter havde jeg en aftale med min personlig træner kl.11, så jeg startede med en 40 min. opvarmning, hvor jeg også lige fik testet knæet. Det er heldigvis godt igen efter uheldet den anden dag.

Personlig træning var en god blanding af styrke- og konditionstræning! 

Lige efter måtte jeg skynde mig at spise frokost inden min vagt i Irma. Frokosten blev salat, rød peber, hytteost og frøknækbrød.

Nu har lige lavet en lækker aftensmad med carpaccio:
  
Ingredienser
- 1/2 bakke ruccola
- 1/2 squash/courgette
- 1 tomat
- stor gulerod
- 1 pakke marskland carpaccio m. parmesan. Kan købes i Irma.
- græskarkerner og balsamico til topping.

Den halve squash/courgette skæres i tynde skiver og svitses i olivenolie, salt og peber på panden. Fordeles fint over den skyllede ruccola, og ovenpå fordeles de øvrige ingredienser. Slut af med græskarkernerne og balsamico. Jeg bruger en cremet balsamico, så hele salaten ikke bliver våd og kommer til at smage alt for kraftigt.

Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar