mandag den 8. juli 2013

Burger og nye tallerkener

Den første rigtige feriedag med kæresten er blevet nydt i fulde drag i dag. 

Startede med en times Stram Op i Fitness world, hvorefter morgenkaffen blev nydt i gårdhaven med min bog og masser af solcreme på kroppen. 
Temperaturen har været oppe på de 23 i dag!

Efter en let frokost gik kæresten og jeg hånd i hånd en tur i Frederiksberg have, og på vejen hjem slog vi et smut forbi Royal Copenhagen outlet:


Fine nye tallerkener til mine nye kopper!

Aftensmaden blev hjemmelavet burger af marskland okse fra Irma og forskelligt tilbehør - salat, tomat, cheddarost, rødbeder osv.
Da jeg ikke kan spise gluten på low fodmap, spiste jeg bare min bøf på en bund af salat og tomatskiver og havde lidt speltbrød ved siden af. Super lækkert!


Lidt romantisk med stearinlys:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar