mandag den 1. juli 2013

Langt om længe...

... Endelig har jeg fået tid til at oprette den blog, jeg så længe har gået og planlagt. 
Bloggen kommer til at handle om mad, sundhed, træning og ikke mindst god kaffe!

Jeg er 23 år og bor i København sammen med min kæreste. Jeg studerer lingvistik (sprogvidenskab) på KU og
derudover arbejder jeg i Irma som salgsassistent og som model ved 2pm i København.
Jeg har i mange år spist efter Low Carb principperne, men er for nylig begyndt at spise efter low fodmap, som er en kost der undgår fødevarer, som er irriterende for maven/tarmen.

Grundet min fortid som fuldtidsmodel har jeg altid haft en stor interesse for sund kost samt motion. Jeg dyrker motion 4-5 gange om ugen - løb, spinning, styrketræning og svømning. Lige for tiden træner jeg til Copenhagen Halfmarathon d.15. september, så der skal løbes nogle kilometer.

Jeg håber du vil følge min blog og stille spørgsmål til mine kommende indlæg!

<3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar