onsdag den 10. juli 2013

Laktosefrie produkter og sushidate

Her er mine to yndlings laktosefrie produkter: 

Laktosefri youghurt naturel fra Arla, kan købes i Rema 1000 (ca. 13 kr) og laktosefri minimælk fra Arla, kan købes i de fleste større supermarkeder (12-14 kr).

Jeg har altid de to produkter i mit køleskab, da de kan bruges i stort set slle opskrifter.

Frokosten i dag blev noget sent indtaget, da jeg lige skulle have bedøvelsen fra tandlægen til at forsvinde først. 
- Spejlæg på en bund af salat, lidt ketchup hertil agurk, rød peber, cheddar ost og Hanegal wienerpølser.

I aften får jeg besøg af en veninde til sushi i aften. Det er ikke low carb, men low fodmap og lidt forkælelse på en ganske almindelig onsdag...



Håber I har haft en dejlig dag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar