torsdag den 8. august 2013

Modelarbejde

Når jeg er på modeljobs, er maden mere vigtig end ellers. Jeg har brug for at være 100 procent på, oplagt og fuld af energi. Så mine måltider skal være sunde, nærende og så skal jeg spise 3 store måltider, drikke masser af vand og holde blodsukkeret stabilt med protein og gode kulhydrater.

I dag arbejder jeg for Bruuns Galleri på et studie i Kbh.
Min morgenmad var simpel men nærende:
Spejleæg på en bund af salat, agurk og gulerødder. Frøknækbrød dertil, som ikke er på billedet.

Til frokost får vi mad fra SMAG, så sunde salater, kartofler, speltsalat og meget andet godt.

 
En lille forsmag på makeup-en.

Lige for tiden undgår jeg kaffe og sukker, og er nu på 3. dagen. Det går godt, men savner min kaffe her kl.15, men forsøger at drikke the og vand i stedet.

Hav en dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar