tirsdag den 22. oktober 2013

Ferie på bloggen..

Kære læsere - undskyld, undskyld! 

Jeg har forsømt bloggen i over en måned, hvilket primært skyldes, at jeg har haft travlt med studiet og arbejde, men jeg har også ligget syg (IBS). Så det sidste stykke tid har jeg eksperimenteret lidt med at spise fuldkorn og laktose igen, men desværre uden gode resultater, så er tilbage på low fodmap blandet med low carb.

Dagens morgenmad blev en hurtig tallerken:

Hjemmebagt speltflutes - fuldkorn med 1 kogt æg, hjemmelavet hindbær/jordbær marmelade med ost. 

I weekenden var jeg sammen med min veninde til tapasaften. Det kan faktisk nemt lade sig gøre at spise både low carb og low fodmap på tapas-maner. 

Hjemmebagt spelt/majsflutes, forskellige oste, marmelade, salat af speltkerner og stegte grøntsager, avocado, bresaola og meget mere.

Der vil komme flere opskrifter på bloggen den næste måned.

Hav en dejlig dag:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar