lørdag den 12. juli 2014

Tilbage på low fodmap diæt

Efter en rigtig dejlig ferie i det franske land med min søster, har jeg desværre fået et tilbagefald med min mave, som har forværret min refluks og dermed ondt i halsen/synkebesvær.

Jeg er af den opfattelse at kroppen kan hele sig selv gennem kost, motion og en sund psyke, men min hals er efterhånden så smadret efter flere måneders manglen på diagnose, at der skal mere end naturens egne hjælpemidler til.
Derfor er jeg nu på protonpumpehæmmere samt kosttilskud til min sarte mave.
Derudover vil jeg spise efter low fodmap principperne, hvor visse sukkerarter undgåes og det bliver så også opskrifter med low fodmap, som bliver blogget det næste stykke tid.

Min aftensmad i går blev derfor ren selvforkælelse med sushi fra den nye restaurant Bar'sushi på Falkoner Alle - det kan klart anbefales:


På mandag går turen til Milano for at møde mit nye bureau og se kunder og ugen efter tager jeg nord på for at besøge min familie.

Hav en dejlig aften ♥️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar