tirsdag den 17. juni 2014

Sommerferien er nu skudt i gang!

I dag var dagen, hvor jeg fik min sidste eksamen overstået for dette semester. 
Mundtlig eksamen i Lingvistiske Teorier - og selvom jeg var noget nervøs i går, gik alt godt og kunne runde af med et 12-tal. 
Meget glad og lettet! 

Da jeg kom hjem, lå jeg en times tid på altanen og fik lidt sol og spiste så en stor frokost inden en vagt i Irma.

I mens jeg spiste frokost, bagte jeg nogle lyse rugboller, hvor jeg havde haft dejen til at koldthæve i køleskabet natten over.

Opskriften er her fra: 
http://www.dr.dk/Mad/opskrifter/Det_soede_liv/rugboller.htm

Super enkle at lave og de får en meget lækker smag af baguette samtidig med at de indeholder 1/2 dele rugmel og 1/2 dele hvedemel. Så lidt sunde er de vel:) 

 
For at slå prikken over iet på en så dejlig dag, stod der de smukkeste røde roser og sød besked fra mine dejlige kæreste, da jeg kom hjem fra arbejde:


Så nu har jeg sommerferie og kan begynde at eksperimentere mere i køkkenet og dermed blogge mere! 

- Ida 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar